W obliczu kryzysu epidemicznego ze skutkiem natychmiastowym dostosowaliśmy nasz proces produkcyjny, uwzględniając zarówno zmiany, jak i indywidualne wymagania dotyczące przestrzeni.

W wyniku obecnego kryzysu spowodowanego koronawirusem nasza społeczność podobnie jak nasza firma znalazła się w sytuacji, której wcześniej nie spotkałem. Postępujemy zgodnie ze wszystkimi zaleceniami rządowymi, aby powstrzymać obecną pandemię. Firma Kazbi zapewnia naszych Partnerów i bezpośrednich klientów, że nasz Dział Obsługi działa w 100% w tych niepewnych czasach.

Dlatego podjęliśmy już środki w celu ochrony naszego cenionego personelu, a także staramy się nadal być niezawodnym dostawcą dla naszych cenionych klientów w najlepszy możliwy sposób. Nie oczekujemy pogorszenia łańcucha dostaw, jednak jesteśmy w codziennym kontakcie ze wszystkimi dostawcami, aby mieć pewność, że tak się stanie.

Dobre samopoczucie naszych pracowników i ich rodzin pozostaje priorytetem nr 1. W związku z tym stale (ponownie) edukujemy i ponownie podkreślamy pracownikom potrzebę i kluczowe znaczenie przestrzegania aktualnych zaleceń rządowych w zakresie higieny osobistej i kwarantanny.

Wdrożyliśmy procedury Home Office dla różnych operacji administracyjnych. Przygotowaliśmy również różne procesy zmianowe, aby ułatwić operacje „cokolwiek trzeba”.

Ogromne podziękowania dla całego zespołu za profesjonalny i skoncentrowany sposób, w jaki każdy zajął się codziennymi wyzwaniami, przed którymi teraz wszyscy stoimy.

Pomimo wszystkich obecnych ograniczeń dotyczących podróży pozostajemy w stałym kontakcie i jesteśmy dostępni dla wszystkich klientów za pośrednictwem telefonu lub wideokonferencji. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt.

Niech wszyscy nasi koledzy i ich rodziny pozostaną bezpieczne i zdrowe!

Zbigniew Domański
Prezes

Komunikat Kazbi w związku z kryzysem epidemicznym.